Esmee Denters

Hej igen, nu var det tag sen jag skrev sist, ber så mycket om ursäkt :).. Hoppas eran vecka varit underbar!
I tisdags jobbade jag på mitt vanliga jobb som Telefonförsäljare, och jag hatar dem ännu mer nu när jag själv är en :P Men man sitter på projekt så det är inte så jätte farligt faktiskt, sist fick jag godis som belöning ;).. Jobbade där även på onsdagen. I går så jobbade jag när Metallica spelade, helt kaos med allt folk, någon som var där?
Idag har jag bara tagit det lugnt, har fått halsfluss tror jag, ni vet kanske bättre.. gör det ont när man sväljer då? Haha, bara haft det en gång innan så är inte så erfaren. Så jag sitter här bara med halsduk och te :D.. Forest Fruit, så himlans god :D, sitter samtidigt och lyssnar på Esmee Denters, hon är så himla bra, jag ryser så himla mycket varje gång hon tar en ton!!

Vad gör ni då?



Hoppas eran helg blir lika bra som jag hoppas min blir :P..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback