En dag kvar :D

Alltså jag kan inte förstå att jag åker imorgon, det är helt offattbart :/.. Men kul ska det bli och skönt om inte annat, 12 dagar ska jag spendera i det sköna landet :D. Men nu håller jag på att få resfeber eller något känns det som, plus att min hals gör sjukt ont :(.. Haha oerhört synd om mig ;).. som ska till spanien o allt!
Första gången utan vuxna oxå, känns lite konstigt.
Ska åka in till stan idag och köpa det sista bara :D

Förslag på något jag kan köpa :).. någon favorit som är ett måste till resan?

                            image13
                                                              
                                                                              KRAM PÅ ER :)

Kommentarer
Postat av: Sunshine

Ååh. Att resa utan någon vuxen måste vara jättepirrigt men helt klart roligare! :)
Hoppas du får en fin vistelse i Spanien!
Var i Spanien ska du vara förresten?

Postat av: Stina

har du fått din klänning än?

2007-08-06 @ 09:59:40
URL: http://stinalee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback