Need you <3

Hej mina vänner <3

Sitter just nu i skolan i väntan på att nästa lektion ska börja :).

Just nu står jag inför en väldigt jobbig situation och det mesta är bara en enda röra. Det var inte såhär jag ville att det skulle bli, jag trodde inte att du var sånn, då hade jag aldrig velat träffa dig mera. Jag fann dig som en tröst mitt i allt mörker, det är så mycket skit som tumlar omkring i mitt huvud och jag vet inte längre vad som är rätt.

Du vet att jag älskar dig Alexander och att det enda jag vill är att dela resten av mina dagar i din närhet, men just nu, när mer skit blev inblandat blev allt mycket svårare. Jag vill inte såra någon, aldrig! Jag vill bara ha närhet och respekt, vill bara ligga i din famn och glömma allt det dåliga..

Varför skulle detta hända för?! Jag är så säker på vem jag älskar och det är du min prins, det vet både du och jag säkert. Men när sedan Du kom in i bilden frös allt annat till, det var bara du och jag bakom stängda dörrar och allt annat var glömt. Men hur kan jag vara så jävla dum att jag sviker den jag vet är bäst för mig, killen jag älskat i snart 2 år!

Jag vill inget ont, jag vill bara det bästa! Jag älskar dig!

image177

Kram på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback