Genvägen till finare hud!

Genvägen till fin hud är rätt simpelt faktisk, visst det finns massor av knep och trix man kan använda sig av men det bästa är ändå att man får ordentligt med sömn och dricker mycket vatten under dagen. Svårare än så är det ju faktiskt inte. Jo man kan ju smörja in sig med både det ena och andra men detta är ändå grunden till skönhet!

Jag har mina ansiktskrämer i från Ryding och dem är superbra och ger strålande resultat.

Min hud var ganska jobbig förut då jag använde mig av feta foundations och annat skit, men den har under åren förbättrats och det är tack vare Make Up stores produkter. Jag vet att de är dyra men varenda krona är värd att sattsas på deras smink och ansiktsvård. Så efter användandet av deras foundation så har min hy blivit så mycket finare. Så detta kan jag rekomendera jätte mycket till alla er därute!



Malin rekomenderar:








image190

Kommentarer
Postat av: Sandra

Svar: Tack så mycket! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback