Förlåt..

Hej, nu var det ett par dagar sen sist. Tyvärr!
Jag har haft lite fullt upp, men nu har jag äntligen tid med er <3.

Min jul var jätte mysig och allt var perfekt, världens finaste presenter och god mat, jaa allt var kanon!

Jag fick :

VolumeMaster- Obh Nordica
Fotvärmare- Obh Nordica
Smycken & piercingar - Guldfynd, Albrekts Guld
Presentkort - H&M, Gina Tricot och Make up store
Pengar
IdolSpelet
Sångbok


Svårt att komma på allt, men jag fotar det lite senare så ska ni få se!



Några bilder från Julafton.. När alla ni där ute valde rött som färg, valde jag blått!

image203
image204image205

Halsbandet på bilderna fick jag av min prins <3


Hörs senare så lägger jag upp bilder då!


Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback