Feber..

Förlåt för att jag inte har varit så aktiv på senaste men det är så att jag fick feber i onsdags då jag skulle åka och jobba på posten, helt värdelöst. Men jag sket i det och jobbade ändå, både onsdag och torsdag jobbade jag med smärta. Kroppen hade sagt stopp hundra gånger kanske men jag brydde mig bara om pengarna såklart :).

Men igår fattade jag ett sunt beslut, att stanna hemma.. och jag är glad över mig själv som tog det beslutet för jag hade aldrig orkat jobba igen. Istället kom älskling hit och "myste" med mig och ingenting förutom han kan få mig att må bra!

Nu ligger jag här i soffan som en död tonfisk och gör ingenting.. Blir väl att ligga här ett tag till!

Jag kollade på nyhetsmorgon imorse på 4:an, nu tänker ni säkert massa grejer men nej jag brukar inte kolla på det, jag tycker bara att det är kul när dem skrapar trissen :) Imorse var det en 57-årig man som var med. Han hade ingen ström hemma pga obetalda elräkningar, då hade vattenfall stängt av hans el :(. Stackars.. Men han fick iaf  ihop 10.000 kr i månaden i 15 år. Det tycker jag är kul, när det verkligen finns värdiga vinnare. Det är ju dem som uppskattar pengarna mest!


Vad ska ni hitta på i helgen? Ni som kan förflytta er  ;)


Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback